Happy Birthday
ucap selamat utk the following kawanku...
1. Sharifah Najihah August 10 <- open table nya bila uols?
2. Norizam Mohamad August 30 <- uols kenal ke? kak nor wife en. hidzir
3. ?
Dream Big Dreams
Happy Birthday!
I wish you lots and lots of happiness.
So dream big dreams and
work hard to make them true.
Just remember if you need me,
call and I'll be there,
and no matter where you are,
you'll still be in my heart <- eee yeee perlu ke?
1. Sharifah Najihah August 10 <- open table nya bila uols?
2. Norizam Mohamad August 30 <- uols kenal ke? kak nor wife en. hidzir
3. ?
Dream Big Dreams
Happy Birthday!
I wish you lots and lots of happiness.
So dream big dreams and
work hard to make them true.
Just remember if you need me,
call and I'll be there,
and no matter where you are,
you'll still be in my heart <- eee yeee perlu ke?


5 Comments:
hepi bday jiha n kak nor...yang satu lagi tak payah..tapi musykil la..camna ko leh ingat bday dia ekkk..hehehehhe
oooi ko tk tgk ke kat All dates tu.. so aku pun tulis je lah.... uols perli lah dia skit suh buat open table...
hepi bday jieha....
wei..yang no 3 tuh ko masih ingat jugak ek....cayalah....sampai ke sana ko masih terkenangkan KK...ahaks....
yuhuuu....thank you wan!heheh...masih ingat padaku rupanya...hihi..open table tu apeee???? (buat2 tak tau)-jieha-
Post a Comment
<< Home