ikhlas tapi jauh

Full day of chocholate! huhu 10 bar of Cardbury Choc (big size), 2 packets of 5 pcs ferero rocher and anohter 2 cardbury choc in one hamper... huhu nak tau sapa suka hati kasi kat weols? its not my b-day anyway, its juz a gift to cooling me down... hehehe merajuk punya pasal, dan2 dapat chocolate... suka tk? suka? klu ada puteq confirm di kebasnya chocholate weols...
I've been spotted with a case during class hour, which make me left the room without any statement... huhu suddenly 3 of them came 2 office immediately after the class is adjourned and asking for forgiveness... weols buat derk jerk, sb tgh angin satu badan! @2.00pm I've the same class 2 be conducted, I had planned to escape; maznita took over, masa tu lah weols dpt hamper of chocolate!
Hari- hari di PUO nie rasa mcm sama je keje kat cosmo JB dulu tu, keje dan terusan keje, now I've been busy with Syllabus development for new course for IT department which is Diploma in Digital Entertainment which focus on game development (1st in Malaysia). weosl kena buat syllabus on Introduction to Tools Programming, sure korang pun enggak fhm even me myself pun mcm org gila to have the idea on the module. Pening siot!!!! @ 1st kena buat syllabus for Internak Game Programming, then dah siap n complete, industry ppl reject the module⦠letih I!
Pas nie plak ada 36th PUO convocation, dulu weols in-charge jamuan... suka! but now dah lain plak... ada 2: 1st >> AJK Pendaftaran & Pemandu Lulusan 2nd >>AJK Persembahan Malam Konvokesyen on April 16, terasa byk sgt keje yang kena buat
Pas 2 I've to complete a system on Staff Training. almost 75% completed, but malas nak continue, tapi rasanya nak complete kan jugak for my KDC project... huhu another a year to complete this course, rasa dah tak sanggup to be contract staff all this while...


0 Comments:
Post a Comment
<< Home